مدل لباس

مدل لباس

مدل لباس

مدل لباس

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

عکس های جدید دیا میرزا و بیوگرافی کامل دیا میرزا بازیگر معروف کشور هند

hindi-actress-dia-mirza-photos-2

  • زندگینامه دیا میرزا : دیا میرزا (به انگلیسی: Dia Mirza) که خیلی ها اورا دیار میرزا خطاب می کنند متولد ۹ دسامبر ۱۹۸۱ یک هنرپیشه زن هندی و مانکن و مدل مشهور اهل هند است.

    hindi-actress-dia-mirza-photos-7

    از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به ام شنتی ام اشاره کرد.  این بازیگر زن ٣٤ ساله هندی،در ٤٠ فیلم  فوق العاده هندی نقش بازی کرده است؛

  • «دیا میرزا» در سال ٢٠٠٠ ، عنوان دختر شایسته آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، 11 بار نامزد دریافت جایزه‌های مختلف شد و توانست 9 جایزه را از آن خود کند.

hindi-actress-dia-mirza-photos-16

عکس دیا میرزا یا همان دیار میرزا

  • دیا میرزا را بعد از آشواریا می توان مشهورترین و محبوب ترین بازیگر زن هند نامید و او با بازیگران معروف مردی چون سلمان خان و شاهرخ خان و آمیتا باچان هم بازی بوده و کارنامه درخشانی در سینمای هند دارد.
  • واپسین موفقیت «میرزا» بازی در فیلم «paanchadhyay» بود؛ این فیلم در بسیاری از فستیوال‌ های معتبر جهان پذیرفته شد و در جشنواره جیپور هند ، جایزه بهترین بازیگر زن به این بازیگراعطا شد. میرزا در فیلم‌های «نمی توانم تو را فراموش کنم » با سلمان خان ،«پارینیتا » با آمیتاب باچان،«باجگیری» با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است.
  • دیا میرزا این اواخر فیلمی با نام سلام بمبئی را با محمدرضا گلزار بازی کرده که بسیار هم مورد توجه سینماگران هندی و هم ایرانی قرار گرفته و ایشان عنوان کرده که یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین نقش هایی بوده که تا کنون همراه با محمد رضا گلزار بازی کرده است.

hindi-actress-dia-mirza-photos-15

دیامیرزا با نام اصلی دیا هاندریچ  بعد از حضور در عرصه مدلینگ و پیروزی به عنوان بانوی برتر آسیا وارد بالیوود شد. او در رسانه‌ها به خاطر کارهای اجتماعی‌اش معروف است. دیا به همراه ساحل سنگا و زایدخان شرکتی به نام بورن‌فری اینترتینمنت در عرصه تهیه‌کنندگی فیلم را اداره می‌کند.

جدیدترین عکس های دیا میرزا مانکن مشهور هندی

hindi-actress-dia-mirza-photos-11

اولین فیلم آنها «عشق برهم زننده زندگی» نام داشت که 17 اکتبر 2011 اکران شد. دیا در حیدرآباد ایالت اوتارپرادش متولد شد. پدرش فرانک هاندریش نقاش و گرافیستی آلمانی بود که به معماری و طراحی دکوراسیون نیز می‌پرداخت و اصالتی مونیخی داشت. در حالی که مادرش دیپا از اهالی بنگال بود که او هم نقشه‌کش ساختمان و طراح دکوراسیون است و در حال‌ حاضر فعالیت‌های اجتماعی مختلفی را در زمینه کمک به معتادان و الکلی‌ها انجام می‌دهد.

hindi-actress-dia-mirza-photos-19

  • وقتی دیا چهارسال و نیمه بود والدینش از هم جدا شدند و نزدیک به پنج سال بعد پدرش از دنیا رفت. مادرش نیز در ازدواج مجدد، با احمدمیرزا زندگی خود را سر گرفت که او نیز سال 2003 از دنیا رفت. دیا برای کارهای هنری خود نام فامیل ناپدری‌اش را انتخاب کرد. هنگامی که در خیرات‌آباد در حومه حیدرآباد زندگی می‌کردند به دبیرستان دخترانه ویدیارانایا می‌رفت و بعد راهی کالج استنلی جونیور شد و تحصیلات خود را در این دانشگاه تکمیل کرد.

 hindi-actress-dia-mirza-photos-10

تصاویر دیا میرزا

  • در آخر نیز در رشته هنر از دانشگاه آندراپرادش در حیدرآباد فارغ‌التحصیل شد. بعد از آن دیا وارد رقابت‌های بانوی شایسته هند شد و سپس به مسابقات بانوی آسیا رسید و مقام اول را در سال 2000 کسب کرد. این مسابقات در فیلیپین انجام می‌شد و دیا میرزا اولین هندی بعد از 27 سال بود که به مقام اول می‌رسید. دیامیرزا مدتی است با ساحل‌سنگا ازدواج کرده است و همچنین در کنار زایدخان، دیگر بازیگر سینمای هند، شرکت تولید فیلمشان را اداره می‌کنند و به این شکل وارد دنیای تهیه‌کنندگی نیز شده است.

hindi-actress-dia-mirza-photos-3

تصاویر با کیفیت دیا میرزا بازیگر زن هندی - عکس دیار میرزا - جدیدترین عکس های دیاز میرزا

hindi-actress-dia-mirza-photos-12

دیا میرزا بیوگرافی - سن دیا میرزا - دیا میرزا چه سالشه

hindi-actress-dia-mirza-photos-13

  • دیار میرزا درباره فیلم سلام بمبئی می گوید

  • همکاری با رضا گلزار این برای اولین بار است که در یک پروژه مشترک سینمایی کار می‌کنم که البته بیشتر عوامل آن ایرانی هستند. از بازی در کنار رضا گلزار واقعا خوشحالم. او یک بازیگر فوق‌العاده است و جدا از قدرت بازیگری، چهره‌ای خاص دارد. به‌نظرم او یکی از زیباترین آدم‌های روی کره‌زمین است.

     از قربان محمد‌پور نیز تشکر می‌کنم. او یک کارگردان مهربان است و امیدوارم همیشه شاد و خندان باشد. ضمن اینکه در این مدت مردم ایران نیز به من لطف زیادی داشتند و در صفحه شخصی من علاقه خودشان را نسبت به من نشان دادند که از همه آنها تشکر می‌کنم. مهم‌ترین بخش زندگی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مساله زندگی انسان، سلامتی است و متاسفانه زمانی به این مساله پی می‌بریم که بیمار می‌شویم. در یک آهنگی شنیدم که می‌گفت بدن تو مهم‌ترین ابزاری است که در دست داری. پس زمانی می‌توان از این ابزار استفاده کرد که سالم باشد و تفکر سالم هم نتیجه داشتن بدنی سالم است.

hindi-actress-dia-mirza-photos-20

hindi-actress-dia-mirza-photos-22

hindi-actress-dia-mirza-photos-5

hindi-actress-dia-mirza-photos-6

عکس های دیا میرزا دختر شایسه آسیا

hindi-actress-dia-mirza-photos-8

hindi-actress-dia-mirza-photos-4

دیار میرزا و گلزار - عکس جدید دیار میرزا

hindi-actress-dia-mirza-photos-9

hindi-actress-dia-mirza-photos-14

عکس های دیا میرزا با لباس هندی - عکس های دیا میرزا

hindi-actress-dia-mirza-photos-21

  • ۹۵/۰۸/۱۸
  • ali chegini

دیا میرزا

سلام بمبئی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی